SANDRAREHNBERG

People will always talk, so let´s give them something to talk about.

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Idag klockan 5:35 så var jag så illa tvungen att gå upp i det kalla och mörka vädret när klockan ringde. Jag kände bara hur sängen ropade på mig! Sen off till jobbet som var ovanligt rörigt idag? Men det funkade ändå, och dagen går ju snabbare då. Kom sedan hem och kom på att den ändå loppisen vi har här i byn hade öppet idag. Så jag åkte förbi och hämtade mamma och var på jakt efter ett pelarbord eller ett halvmåne bord som jag har letat efter länge. Har tänkt o haft det i antingen hallen på övervåningen eller i vardagsrumet. Men hade dom det? Svar nej.. Så min jakt efter ett sådant får fortsätta.

Jullan somnade nyss efter mycket bökande och hon somnade tillslut åt andra hållet i sängen, men vad gör det. Hon kommer ju ingenstans direkt.

Imorgon ska jag hämta bordet som jag pratade om igår, så vi får se vad som ska göras på det. Jobb imorgon igen, men börjar då 7:30 så lite sovmorgon iallafall.


Jätte snygg, jag ska ha en sån!

Och en trött jullan som somnade på Kronhallen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: