SANDRAREHNBERG

People will always talk, so let´s give them something to talk about.

SÖMN

Kategori: Allmänt

Ja här sitter jag, klockan är jätte mycket men vad gör de? Kom och tänka på snuttans sovrutiner. Vi har blivit väldigt lyckliga lottade när det gäller den. Ända sen vi har kommit hem från BB har hon i stort sett sovit hela nätterna. För man va ju uppe hos Bvc dagen efter men kom hem från BB och då frågade jag till och med om vi var tvungna och väcka henne på nätterna men det tyckte hon inte. Bara om hon hade vägt över 4kg vid förlossningen tror ja eller om hon hade varit väldigt liten. Fast visst ibland kan hon väl vakna någon gång på natten men vad gör de, och det är väldigt sällan. Och hon tar ju små sovstunder på dagen kanske två, tre stycken.
 
Idag somnade hon runt kl 20 och kommer säkert vaka imorgon runt halv 7 skulle jag tro. Men vad gör det när jag ändå börjar jobba kl 6:45 imorgon och då får Jesper gå upp ;). Så ja, jag ska inte klaga att vi inte får för lite sömn, men om man själv går och lägger sig i tid är en annan femma. Hon kanske skämmer bort oss nu när hon är så duktig så att det blir helt kaos när vi får nästa barn för att vi inte är vana att gå upp på natten. Ja, det bekymret tar vi när det är dags för nästa men jag tror det dröjer ett tag till iaf ;).

Ska även hämta ett bord imorgon, ett runt vitmålat som behöver renovering(vad nu det betyder?!). Som jag tänkte man kanske kan ha som "fin" bord i vardagsrumet. Fast jag ska ju fixa det innan så klart. Eller så får mamma det när jag är klar med det, för hon vill ju ha ett vitt köksbord. Gav bara ynka 50spänn för det, som hittat!

Min lilla groda aka törnrosa <3

Kommentarer

  • tinabanck.blogg.se säger:

    Tänkte bara tipsa om att jag har en bra tävling i min blogg just nu där du kan vinna en valfri vara för upp till 400 kr i en bra webb-butik! :}
    http://pinknation.se/2012/november/tavling.html

    2012-11-22 | 07:06:34
    Bloggadress: http://tinabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: