SANDRAREHNBERG

People will always talk, so let´s give them something to talk about.

ONSDAG

Kategori: Allmänt

Maten står i ungnen (yammmi), jullan ligger i babygymet och jollrar och gubben(?! om man nu får säga de, när är man gubbe?) är i kristinehamn och meckar bil. Och här sitter jag och lyssnar på musik och funderar på julklappar. Vad ska man köpa? Jag tror jag vet vad jag ska köpa till mamma och svärisarna. och jag vet ungefär vad jag ska köpa till gubben ;). Och vad ska jag köpa till jullan? visst hon kommer kanske inte förstå att det är jul men det är ju själva känslan som räknas att det är hennes första jul. och till the big question vad önskar JAG mig i julklapp?..

Bjuder på en bild på Jullan som vi tog häromdagen när vi tyckte hon såg dåligt och behövde glajjer!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: