SANDRAREHNBERG

People will always talk, so let´s give them something to talk about.

TISDAG

Kategori: Allmänt

Hej hopp. Idag har vi lagt klart golvet i hallen på övervåningen. Och det vart ju så klart jätte bra! Och så var jag som sagt och hämtade julsakerna förrut och så såg jag en glimt av hur dom som flyttat in i lägenheten har det. Guud vad fint! och så hade dom två söta katter med. Jag vill med ha en katt igen, det är mysigt. Vi hade ju en som vi tog av mamma när vi hade flyttat hit med hon kom in en kväll och hade ingen haka kvar? den va helt intryckt. vet inte vad som hade hänt med henne?! Så vi var tvungna att avliva henne.. usch vad hemskt det var.
 
Och jullan sitter på mitt knä just nu och är med och bloggar ;)..


Bild på hallen i denna stund, nu har vi bara listerna kvar. Och bild på byrån jag fyndade igår ;)..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: